„Draze hasíme škody, místo abychom levně předcházeli příčinám. Dotujeme fosilní paliva, která ani nemáme, a přitom necháváme chátrat to, co nám zdarma čistí vzduch a zadržuje vodu: přírodu.“
přírodovědec a odborník v oblasti ochrany životního prostředí
„Největší význam má snažit se o společnou akci v české krajině, a to hlavně v klasických činnostech, jako je zemědělství a lesnictví. Pokryjeme tak jak adaptaci na situaci, tak přípravu…
F-AKTA s Rozárií Haškovcovou alias @shluk.bunek! Mladí lidé v Česku berou změnu klimatu vážně. Častěji než starší generace se bojí, co všechno může klimatická krize přinést – a jak ovlivní…
Třetí F-TALK zamířil do Ostravy! Jak zvládáme dopady klimatické změny? Co znamená udržitelnost v českém kontextu – a jak ji skutečně prosadit? Jakou roli v tom hrají města, firmy i…
analytička klimatýmu Asociace pro mezinárodní otázky
„Klima vnímáme jako problém, ale nejsme ochotni pro jeho řešení něco obětovat, nebo volit ty, kteří ho chtějí řešit. Občané vyčkávají, co udělají politici, a politici zase čekají, co udělají…
Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Povolte je prosím. Některé z nich jsou nezbytné, o dalších se můžete rozhodnout sami.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.